Friday 9 June 2017

Saham Forex Malaysia


Kehadiran antarabangsa memilih mana-mana bank yang und a suka.10 03 2017 Perubahan sementara dalam jadual perdagangan dari 2017 3 13 hingga 2017 03 24.09 03 2017 Menyambut 50 000 000 Pesanan disalin di perkhidmatan Share4you.27 02 2017 24 5 Pasukan sokongan pelanggan Malaysia di perkhidmatan Anda.16 02 2017 Perubahan dalam jadual sesi dagangan pada 20 Februari.26 01 2017 CFD pada indes disediakan untuk dagangan.24 01 2017 Forex4you mengucapkan kepada und a Semoga Selamat Tahun Baru Cina.20 01 2017 Sokongan Bahasa Melayu dan Bahasa Cina kerja dari 07 00 Ke 23 00.18 01 2017 Kemaskini untuk akaun sen pelayan baru dan meningkatkan viel maksimum untuk pesanan.13 01 2017 Perubahan jadual sesi perdagangan pada 16hb Januari 2017.23 12 2016 Selamat Hari Krismas dan Selamat Tahun Baru. Harian Video Forex. Untuk rakan niaga. Mengenai Syarikat. Erster Stock, Mandar Haus, Johnson s Ghut, Postfach 3257, Straße Stadt, Tortola, Britische Jungferninseln mencari lebih lanjut pada Hubungi Kami. Forex4you Hak cipta 20 07-2016.2007-2017, E-Global Trade Finance Group, Inc. E-Global Trade Finance Group, Inc. Adalah Disahkan Dan Dikawal Selia Oleh FSC di Bawah Akta Sekuriti dan Perniagaan Pelaburan, 2010 Lesen SIBA L 12 1027 Penyata Kewangan E-Global Trade Finanzen Gruppe, Inc adalah diaudit oleh KPMG BVI Limited pada setiap tahun Dagangan di pasaran Forex melibatkan risiko yang ketara, termasuk kehilangan sepenuh yang dilabur Dagangan tidak sesuai untuk semua pelabur dan peniaga Dengan meningkatkan hebel, meningkatkan risiko juga Notis Risiko Perkhidmatan ini tidak tersedia untuk penduduk US, Großbritannien dan Jepun dimiliki dan dikendalikan oleh E-Global Trade Finance Group, Inc, BVI. RAKAN FOREX MALAYSIA. Saya telah dihubungi beberapa broker untuk menjadi IB mereka Jadi setelah menilai tawaran mereka, saya telah memilih satu IB ini Saya akan umumkan kemudian memandangkan Mereka sedang menguruskan segala keperluan saya. Jadi mulai hari ini saya manawarkan gruppe privat untuk mereka yang mendaftar melalui link saya Sa Ya akan liefern signal dengan syarat kamu handel akaun yang berdaftar dengan saya. Jadi trader baru nak naik atau terpinga pinga nak bermula lah beitreten gruppe whatsap saya Kita akan Handel pada risiko paling minimal supaya tiada istilah MC lagi dalam Tagebuch Handel kamu. Jom lot kecil, Tapi profit. Jadi sila komen atau email saya utk mengambil bahagian. Asyik Rugi Di Pasaran Saham Rasa Macam Dah Takde Harapan Sila Luangkan 5 Minit Masa Anda Disini. Pendedahan Ini Mungkin Akan Mengubah Hidup Anda Untuk Selama-lamanya. Assalammualaikum salam sejahtera. Nama saya Khairul Arifin Bin Selamat. Mungkin gambar saya disebelah tu nampak agak skema sedikit Tapi saya tak kisah Yang penting saya ada satu rahsia kekayaan yang tidak ramai orang mengetahuinya. Baiklah Sedikit cerita mengenai saya. Saya mula berminat melabur dalam pasaran saham sejak tahun 2003 apabila saya memperolehi dan Menjual ESOS syarikat dan mendapat untung yang lumayan daripadanya. Detik itulah yang telah membuka minda saya dan menanamkan satu ke Yakinan yang kuat dalam diri saya bahawa melabur dalam pasaran saham itu sebenarnya boleh mendatangkan keuntungan yang lumayan dan berlipat kali ganda. Jadi, bermula hari itu, saya mula melabur secara kecil-kecilan dengan aktif menggunakan wang simpanan dan membeli banyak buku-buku berkaitan pelaburan. Buku-buku panduan yang saya beli, kebanyakkannya adalah buku-buku importieren daripada luar negara Maklumlah, buku-buku tempatan berkenaan pelaburan saham amat kurang sekali pada waktu itu, boleh juga saya katakan, ianya hampir tiada. Ramai orang mengatakan yang Formel-Formel Yang Diterangkan dalam buku-buku import kebanyakkannya tidak boleh dilaksanakan di pasaran saham Malaysia. Tetapi saya kurang percaya kepada dakwaan tersebut, jadi saya menguji dan melakukan eksperimen sendiri semua formel-formel yang dinyatakan di dalam buku tersebut dengan menggunakan wang yang ada. Akhirnya, saya mengakui Ada sesetengah formel tersebut, tidak boleh dipakai langsung dan sesetengahnya pula perlukan sedi Kit perubahan untuk menjadikannya berkesan dan sesuai dengan pasaran saham di Malaysia ini. Dan berdasarkan pengamatan serta eksperimen tersebut juga, akhirnya, saya menjumpai satu kaedah yang membolehkan saya mengetahui dengan terperinci tentang setiap kenaikan dan kejatuhan saham yang berlaku di pasaran saham Malaysia. Ianya telah membolehkan Saya menghasilkan satu sistem yang boleh memberikan saya panduan, setiap kali saya ingin membeli dan menjual saham di Bursa Malaysia. Hasilnya, saya berjaya memperolehi keuntungan yang lebih kerap berbanding kerugian di pasaran saham. Dibawah, adalah beberapa bukti keuntungan yang saya perolehi di pasaran saham hasil Daripada menggunakan sistem tersebut. Saham TOPGLOV 7 FEB 2006 - 19 MAI 2006.Saya telah membeli saham ini sebanyak 2 kali, iaitu pada 7 8 Feb 2006 sebanyak 400 Einheit dengan harga keseluruhan belian ialah RM3,049 21 Modal permulaan saya bermain saham hanyalah RM5, 000.4 bulan selepas itu, iaitu pada 19. Mai 2006, saya telah menjualnya semula Pada harga RM9 40 seunit dengan harga jualan keseluruhannya ialah sebanyak RM3,728 17 Keuntungan bersih yang diperolehi adalah sebanyak RM687 98 ianya adalah 22 27 Gewinn dalam masa 4 bulan. Itu adalah kali pertama saya menggunakan panduan di dalam sistem saham yang dihasilkan Selepas itu, saya Telah menggunakan ia lagi dari semasa ke semasa Berikut pula adalah bukti-bukti lain bagi keuntungan yang saya perolehi hasil daripada menggunakan sistem saham ini. Saham KNM 5 JULAI 2006 - 2 MAC 2007.Saya telah membeli saham KNM sebanyak 3 kali, dengan kos keseluruhan belian Ialah sebanyak RM14,397 64. Penyata Belian Saham. Penyata Belian Saham. Kemudian pada 5 Januari 2007 dan 2 Mac 2007, saya telah menjualkan kesemua saham KNM yang saya miliki dan hasil jualan yang diperolehi adalah sebanyak RM27,446 17 Ianya mencatatkan keuntungan bersih sebanyak RM13,048 53 dengan kadar peratus keuntungan sebanyak 90 63 Dalam masa 9 bulan Kalah ASB Einheit Vertrauen P. Penyata Jualan Saham. Penyata Jualan Saham. Zaman Gawat Pun Masih Untung. Orang kata, tahun 2009 adalah tahun kegawatan ekonomi dan pasaran saham sedang jatuh merudum Tetapi, saya seperti biasa, terus mencari, memilih dan membeli saham-saham yang saya dapati, berpotensi dengan berpandukan sistem saham yang Saya miliki Hasilnya, ianya tidak mengecewakan. Pada kali ini, saya menggunakan perkhidmatan online handel dari CIMB pula ini membuktikan, sistem saham saya ini tidak tertakluk kepada satu-satu plattform usrusniaga saham Ianya tidak kisah pun jika und eine menggunakan Plattform jualbeli yang berbeza Apa yang penting , Anda mempunyai pengetahuan serta sistem analisa penilaian pasaran yang bagus untuk membantu und a membuat keputusan yang tepat di dalam membeli dan menjual saham. Saham IJM 4 FEB 2009 - 22 JUN 2009.Pada 4 Feb 209, saya telah membeli 5.000 Einheit saham IJM dengan harga RM3 62 seunit Kos keseluruhan belian ialah sebanyak RM18,124 43. Penyata Belian Saham. Kemudian, pada 22 Jun 2009, saya telah menjual kesem Ua saham IJM saya dan memperolehi hasil jualan sebanyak RM26,968 94 Kadar peratus keuntungan yang saya perolehi ialah sebanyak RM8,844 51 iaitu 48 80 keuntungan dalam masa 4 bulan. Penyata Jualan Saham. Saham ADVENTA 23 Nov 2009 - 21 Jan 2010.Pda 23 Nov 2009, saya telah membeli saham ADVENTA sebanyak 16.400 Einheit dengan kos belian keseluruhan bernilai RM39,412 38. Penyata Belian Saham. Hanya 2 bulan selepas itu, sistem analisa saya Menunjukkan petanda bahawa saya perlu menjual saham saya Tanpa melengahkan masa, maka saya menjual keseluruhan saham ADVENTA yang saya miliki dan telah berjaya memperolehi keuntungan bersih sebanyak RM18,205 88 Ianya 46 19 keuntungan dalam masa 2 bulan. Penyata Jualan Saham. Bagaimana Adakah anda masih mahu gelakkan saya kerana bermuka skema. Apakah Sistem Yang Saya Gunakan. Jika anda perhatikan pada transaksi yang saya lakukan, semuanya adalah merupakan strategi swing handel Dimana, saya akan menyimpan sesuatu saham yang dibeli untuk jangkamasa 2-6 Bulan Tiada strategi T3 ataupun Intraday itu adalah hakikat yang perlu anda ketahui jika anda ingin menjana keuntungan yang besar di dalam pasaran saham Strategi T3 ataupun Intraday, adalah kurang sesuai untuk pasaran saham di Malaysia Kebanyakkan pelabur yang melakukan strategi T3 hanya mengikut bulat-bulat panduan yang Diajarkan di dalam buku-buku tulisan mat-mat saleh di luar sana akibatnya mereka akan untung sekali dan rugi 8 kali. Namun betitu, saya faham ianya bukan salah und a jika und ein pernah melakukan kesilapan tersebut Sememangnya, buku-buku panduan mengenai urusniaga di pasaran saham Hasil tulisan rakyat tempatan yang menfokuskan kepada Bursa Malaysia teramatlah kurang di Malaysia i Ni Kebanyakkan buku yang ada pula, hanya mengajarkan perkara-perkara asas seperti Bagaimana mahu membuka akaun Apa itu Kerzenstock Apa itu Bursa Malaysia dan sebagainya. Ianya terlalu grundlegende saya kira, sudah sampai masanya, untuk saya berkongsikan ilmu yang lebih vorwärts kepada masyarakat di Malaysia Tentang pelaburan saham. Jadi, saya mengambil keputusan untuk mendokumentasikan Sistem Analisa Saham yang saya gunakan selama ini, menjadi sebuah ebook Dan akhirnya wujudlah sebuah ebook yang berjudul SISTEM SAHAM - Panduan Analisa Jual Beli Saham Yang Menguntungkan. Bukan Untuk Orang Yang BARU-BARU Nak Melabur. Ya Ebook ini bukanlah untuk mereka yang baru nak berjinak-jinak dalam permainan saham, yang mana masih lagi blur-blur bagaimana mahu membuka akaun Handel Ini kerana, di dalam ebook ini TIADA panduan mengenai Bagaimana mahu membuka akaun Handel Apa itu Kerzenständer Apa itu Bursa Malaysia als perkara-perkara asa yang lain. Ebook ini adalah untuk pelabur-pelabur yang paling kurang, suda H biasa atau vertraute dengan carta saham atau pun yang sudah biasa dengan analisis forex ianya lebih sesuai untuk mereka yang sudah lama berada di pasaran saham tetapi masih lagi tidak mampu menjana keuntungan yang memuaskan. Ianya adalah sebuah ebook yang akan memberikan panduan secara terperinci bagaimana mahu menganalisa Carta saham sesebuah syarikat dan bilakah masa yang sesuai untuk membeli ataupun menjualnya Ianya lebih menjurus kepada Technische Analyse. Dengan mengikuti panduan yang diberikan di dalam ebook ini. Anda TIDAK PERLU lagi menyesakkan kepala anda dengan berpuluh-puluh technische Indikator untuk mentafsirkan satu-satu pergerakkan saham Ianya hanya membuatkan diri und a berada dalam keadaaan analisis-paralyse yang akhirnya tidak akan membantu und eine langsung untuk membuat sebarang keputusan. Anda TIDAK PERLU lagi menghiraukan kebanyakkan berita yang disajikan di akhbar-akhbar atau portal berita internet berkenaan saham-saham tertentu yang kebanyakkannya, hanya bertujuan Untuk Meming pelabur biasa untuk membeli saham yang sudah tidak diingini oleh institusi kewangan. Anda TIDAK PERLU lagi bergantung kepada pendapat orang lain tentang mana satu saham yang patut dibeli Tetapi und ein akan mampu membuat keputusan sendiri dengan YAKIN untuk beli sesuatu saham yang menguntungkan. Sebenarnya, di Dalam ebook ini, unda akan didedahkan dengan 3 element penting dalam menganalisa pasaran saham Ya hanya 3 perkara sahaja yang perlu anda lihat untuk mengetahui sesuatu saham itu bagus atau tidak untuk dijual-beli Ianya pula hanya mengambil masa sekitar 1 jam sehari sahaja untuk membolehkan und ein menganalisa Keseluruhan pasaran saham dan akhirnya membuat keputusan yang tepat sama ada mahu membeli atau menjual. Namun bettel, kaedah yang saya dedahkan di dalam ebook ini tidaklah menjanjikan pulangan 100, 200, 300 atau lebih dalam masa yang singkat Jika itu yang und ein mahu, maka ebook ini Bukanlah untuk und apa yang pasti kaedah yang saya dedahkan di dalam ebook ini akan. Memas Tikan anda tidak akan rugi besar dalam pasaran saham Itu yang paling utama. Jika und ein mengikut langkah-langkah yang diajarkan tanpa gagal dan berdisplin, und ein hampir pasti akan mendapat keuntungan yang konsisten di dalam pelaburan saham berbanding menggunakan kaedah-kaedah lain. Mungkinkah Anda Orang Kaya Senyap Yang Seterusnya. Anda mungkin akan menjadi orang kaya senyap yang seterusnya Maklumlah, berurusniaga di dapasaran saham tidak memerlukan anda menjadi seorang yang beliebt untuk memudahkan unda membuat jualan. Ianya juga tidak memerlukan anda menjadi seorang pekerja yang cemerlang di pejabat untuk membolehkan und ein mengaut keuntungan yang Banyak di pasaran saham Anda mungkin seorang eksekutif yang dilihat oleh bos anda sebagai seorang yang sedang-sedang sahaja. Tetapi, apa nak dikisahkan Yang penting, wang und ein lebih banyak dari wang bos und a Semuanya disebabkan kehandalan anda membuat pelaburan di pasaran saham. Tanpa perlu terlalu Bergantung kepada gaji bulanan kerja und a di pejabat, Anda mampu untuk melancong keluar negara, membeli kereta yang lebih besar dari kereta bos und a Mahupun memiliki rumah yang lebih selesa Inilah rahsia bagaimana seorang pekerja boleh menjadi lebih kaya daripada bos mereka. Berapa Harga Ebook Ini. Saya tidak mahu bercerita panjang saya menetapkan harga ebook ini Pada harga RM 10 0 Sahaja mungkin akan dinaikkan pada masa hadapan Saya kira harga itu terlalu murah jika hendak dibandingkan dengan keuntungan yang bakal anda perolehi hasil daripada menggunakan sistem yang diajarkan di dalam ebook ini. Jika anda rasa RM100 terlalu besar dan amat merugikan anda, maka , Bayangkan pula kerugian yang anda akan alami di sebabkan terbeli saham yang salah Anda boleh kehilangan beribu-ribu ringgit hanya kerana membeli 1 saham yang tidak dianalisa dengan tepat. Hanya RM 10 0 Untuk Ilmu MENGGANDAKAN KEUNTUNGAN Anda di Pasaran Saham Klik Disini Segera untuk Mendapatkan Ebook Ini. Bonus Hebat Untuk Anda. Jika und a mendapatkan ebook Sistem Saham ini sekarang, sagen wir A juga akan berikan und a beberapa buah bonus sampingan Ianya adalah ebook-ebook yang banyak Membran-saya di dalam meneroka dunia pelaburan saham selama ini Bukan 1 tetapi 6 buah ebook hebat yang sangat memberikan inspirasi dan motivasi. Think und wachsen reiche oleh Napoleon Hill. Acres von Diamanten oleh Russell H Conwell. Die magische Geschichte oleh Frederick Van Rensselaer. Apa Kata Pakar Kewangan Tentang Ebook ini. Ramai pembaca dan peserta Seminar sering mengadu kepada saya tentang ketiadaan panduan pelaburan pasaran saham dalam Bahasa Malaysia. Berita baik Saudara Khairul Ariffin sudah menyediakan panduan sedemikian Menggunakan pendekatan analisa carta technische analyse Beliau sendiri mempunyai track record dan pengalaman pahit manis dalam dunia saham tempatan. Peniaga saham individu sebenarnya mempunyai beberapa kelebihan berbanding dengan pengurus dana institusi kewangan Di sinilah kekuatan isi kandungan ebook ini di mana Khairul menunjukkan bagaimana melakukannya langkah demi langkah. Tidak Pasti Apakah perisian yang patut digunakan atau tiada wang bagi membeli perisian Ebook ini memberikan beberapa sumber Malahan penulis mengkhususkan satu bab di mana beliau mendedahkan rutin hariannya Seolah-olah und ein sedang bersembunyi di dalam biliknya mencatitkan apa yang dilakukan oleh pelabur individu profesional. Tapi awas ebook ini bukan Untuk tukang baca atas sofa Cuma mereka yang sanggup mengorbankan sedikit wang untuk melabur betul-betul akan mendapat manfaat. Sunthara Segar RFP, Sijil Perancangan Kewangan Islam, BEng Hons UKM Penulis Buku-buku Kewangan Pendidik Kemahiran Kewangan dan Fasilitator Seminar Kewangan. Jaminan Pulangan Wang. Kaedah yang dikemukakan merupakan kaedah yang mudah dan hanya memerlukan masa hanya dalam lingkungan 1 jam sehari untuk anda menganalisis dengan lengkap keadaan pasaran saham Anda boleh kuba kaedah ini selama 90 hari, dimana und a boleh berurusniaga di atas kertas Papierhandel selama tempoh tersebut atau menggunakan Konto Demo Yang disediakan oleh keban Yakkan syarikat-syarikat broker, dan akan membuktikan kepada und a dalam realzeit bahawa kaedah ini benar-benar berfungsi. Jika und ein masih tidak berpuas hati, maka saya akan pulangkan kembali wang und ein 100 dan anda boleh simpan ebook berkenaan berserta bonus-bonusnya sekali. DAPATKAN SEGERA. Ebook ini telah diterbitkan pada pertama kali pada tahun 2010 Namun, pada tahun 2016 ini, ia telah dikemaskinikan dengan info yang lebih lengkap dan mantap Ebook ini adalah setebal 182 mukasurat. Khairul Arifin Selamat 013-3941239 SMS Whatsapp Sahaja. PS - Satu hari Anda menangguhkan untuk mendapatkan ebook ini bererti bertambahnya satu hari anda tanpa sebarang keuntungan di pasaran saham Semakin lama anda bertangguh, semakin banyaklah potensi keuntungan yang bakal und a terlepas. PPS - Ya und a sudah membaca hingga ke hujung laman web ini, apa yang perlu und ein lakukan kini Adalah mengambil tindakan Membaca sahaja tidak akan memberikan und a apa-apa manfaat Jadi, bertindaklah sekarang dengan mendapatkan e Buch yang hebat ini. Diterbitkan dan diedarkan Oleh Shuth Netzwerk Sdn Bhd 885642-H Nr. 23, Jalan3 64, Bandar Baru Bangi, 43650 Selangor Tel SMS WhatsApp 012-3655625.ANY ERGEBNIS ODER GEWINN - UND VERLUSTRECHNUNGSMÖGLICHKEITEN ODER ERGEBNISBEISPIELE SIND NUR SCHÄTZUNGEN WAS WIR DENKEN, DASS SIE DENKEN KÖNNEN KÖNNEN KÖNNEN KÖNNEN, IHNEN IHNEN NICHT ÜBERSCHREITEN, WENN SIE WIE SIE UNSERE ZAHLEN SELBST WERDEN, MÜSSEN SIE DAS RISIKO, DASS SPEZIFISCHE EINKOMMENSZAHLEN VERWENDET WERDEN UND IN EINER EINZELNEN ODER GESCHÄFT, DIESEN PERSONEN ZUGELASSEN KÖNNEN ODER GESCHÄFTE HABEN GEWÄHRT, DASS DIESER BETRAG IST KEINE SICHERHEIT IHNEN, WENN SIE SOLLEN, WENN SIE UNSERE ZAHLEN SELBST WERDEN, MÜSSEN SIE DAS RISIKO NICHT ALS ALLE ANSPRÜCHE ODER VERTRETUNGEN ANZUWENDEN, WIE SIE ERHÖHEN WERDEN, WERDEN NICHT ZU ERREICHEN ERGEBNISSE KÖNNEN KEINE SICHERHEIT ERFORDERLICH WERDEN, DASS JEDE VORHERIGE ERFOLGS - ODER VERGANGENE ERGEBNISSE, WIE ERGEBNIS ERGEBEN WERDEN KANN, WIE EINE ANGABE IHRER ZUKÜNFTIGEN ERFOLGS ODER ERGEBNISSE GEWÄHRT WERDEN, WERDEN MONETÄRE - UND ERGEBNIS-ERGEBNISSE AUF VIELEN FAKTOREN BASIERT WIR HABEN KEINEN WEG L WERDEN SIE WERDEN, WIE WIR NICHT IHNEN IHNEN, IHREN HINTERGRUND, IHREN ARBEITS-ETHISCHEN ODER IHRE INVESTITIONSFÄHIGKEITEN ODER PRAKTIKEN WERDEN WIR NICHT GARANTIEREN ODER IMPLIZIEREN, DASS SIE ZU RECHT WERDEN, DASS SIE GUT WERDEN KÖNNEN ALLE ES IST KEINE SICHERHEIT, DIE SIE GELTEN WERDEN, WENN SIE AUF UNSERE ZAHLEN SELBST WERDEN, MÜSSEN SIE DAS RISIKO NICHT ANZUFÜGEN, DASS ALLE INTERNET-BUSINESSEN UND ERGEBNISSE DURCHGEFÜHRT WERDEN, HABEN UNBEKANNTE RISIKEN ANGEFÜHRT UND SIND NICHT GEEIGNET FÜR JEDE MÖGLICHE ENTSCHEIDUNGEN, DIE AUF IHNEN BASIERT WERDEN INFORMATIONEN, DIE IN UNSERER PRODUKTE, DIENSTLEISTUNGEN ODER WEBSEITE VORGESEHEN WERDEN, SOLLTEN NUR MIT DEM WISSEN, DASS SIE UNTERNEHMEN VERLETZT WERDEN KÖNNEN, ODER KEIN GELD ALLE PRODUKTE UND DIENSTLEISTUNGEN FÜR DEN BILDUNGS - UND INFORMATIONSZWECKEN NUR BENUTZEN UND VORSICHT WERDEN QUALIFIED PROFESSIONALS ÜBERPRÜFEN SIE MIT IHREM RECHNUNGSANTRAG, RECHTSANWALT ODER BERUFLICHER BERATER, BEVOR SIE AUF DIESE ODER ANDEREN INFORMATIONEN BENUTZER UNSERER PRODUKTE, DIENSTLEISTUNGEN UND WEBSITE SIND, WERDEN SIE IHRE EIGENE DURCH DILIGENZ ZU TUN, O MAKING INVESTMENT BESCHLÜSSE UND ALLE INFORMATIONEN, PRODUKTE UND DIENSTLEISTUNGEN, DIE DURCH IHRE EIGENEN QUALIFIZIERTEN BERUFLICHEN BERUFLICHEN BERATUNGEN ÜBERPRÜFEN SIND, UNSERE INFORMATIONEN, PRODUKTE UND DIENSTLEISTUNGEN WERDEN SORGFÄLTIG DURCHGEFÜHRT UND BEURTEILT WERDEN, BEVOR SIE EIN INVESTITIONSBESCHLUSS ERFORDERLICH WERDEN AUF IHNEN IHNEN DIESES UNSERE UNTERNEHMEN IST NICHT FÜR DEN ERFOLG ODER VERLETZUNG IHRER INVESTITIONSBESCHLÜSSE BEZUG AUF DIESE INFORMATIONEN, DIE VON ODER UNSERE UNTERNEHMENSPRODUKTEN ODER DIENSTLEISTUNGEN VORGESEHEN WERDEN.

No comments:

Post a Comment